Nierstein-st.Goar - Reisverslag uit Wernersberg, Duitsland van Piet Laere - WaarBenJij.nu Nierstein-st.Goar - Reisverslag uit Wernersberg, Duitsland van Piet Laere - WaarBenJij.nu

Nierstein-st.Goar

Door: Piet

Blijf op de hoogte en volg Piet

28 Juni 2016 | Duitsland, Wernersberg

Vanochtend in het pension ontbeten met een Nederlander onderweg naar Rome.
Was met pensioen en had alle tijd.
Hij was ook al naar Compostella gefietst.
Vertrokken met bewolkt weer, later is het zonnig en warm geworden.
In bhet begin veel onverhard modderpaadjes, verradelijk glad.
Op een goed moment ging ik dus onderuit.
Mijn hele rechterkant was een moddervlakte en mijn tassen onder de bagger.
Met de inhoud van mijn bidon me een beetje gewassen en verder gegaan.
Uurtje later kwam ik bord tegen weg afgesloten wegens hoog water.
Dacht dat dat bord alleen voor Duitsers was, maar na paar honderd meter werd het water steeds dieper en ben ik maar terug gegaan.
Hadden die Diutsers toch gelijk.
Toen eidelijk bij de Rijn aangekomen.
Vond al dat er geen treinen reden aan de linker oever.
Stuk verder zag ik waarom.
De rails was door de vele regen weggespoeld en was men druk aan het werk.
Inmiddels op camping in een zijdal van de Rijn bij St.Goar.
Gedoucht, tent opgezet en mijn spullen gewassen.
Om 16.00 aanmelden, morgen door naar Remagen via Koblenz.
Vandaag mooie tocht makkie, ongeveer 90 km.

  • 28 Juni 2016 - 17:55

    Sietse:

    Hey piet,

    Wat een avontuur weer!
    Doe je wel voorzichtig, ik zie graag je foto' s nog bij terug komst.
    Je hebt er flink de vaart, zie ik aan de hoeveelheid kilometers die je per dag fietst.
    Dat zal wel komen omdat jij niet rookt.

    Sietse

  • 28 Juni 2016 - 19:17

    Piet Van Laere:

    Ja Sietse, maar ik heb de opdracht gekregen foto's te maken.

  • 28 Juni 2016 - 21:33

    Joop:

    Ik kon je telefonisch niet bereiken om 21.30 uur je lag vast al op een oor of 2 oren.
    De volgende vraag ben jij beschikbaar op 23 augustus om een rally KLIP-III te rijden, jij rijden en ik zal dan navigeren O.K.?.
    Vanwege petweer ga ik met Cees even een avondje vliegen op ivao.

    Groeten Joop.

  • 28 Juni 2016 - 22:27

    Lia:

    Leuk om te lezen! Veel succes en plezier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Piet

Gepensioneerd vlieger die van uitdagingen houdt.

Actief sinds 15 Mei 2013
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 18949

Voorgaande reizen:

19 Juni 2017 - 07 Juli 2017

Ter Aar -Nittel 2017

19 Juni 2016 - 06 Juli 2016

Fietstocht 2016 Sankt Moritz- Ter Aar

23 Juni 2014 - 15 Juli 2014

St.Moritz-Ter Aar

20 Juni 2013 - 20 Juli 2013

Andermatt-Ter Aar

Landen bezocht: