Warm, zeg maar heet - Reisverslag uit Triesen, Liechtenstein van Piet Laere - WaarBenJij.nu Warm, zeg maar heet - Reisverslag uit Triesen, Liechtenstein van Piet Laere - WaarBenJij.nu

Warm, zeg maar heet

Door: Piet

Blijf op de hoogte en volg Piet

24 Juni 2016 | Liechtenstein, Triesen

Donderdag, 23 juni uit Triesen (Lichtenstein) vertrokken.
Eigenlijk met het plan naar Obersiggingen te gaan.
Paar keer rkeerd gereden en na een mooie tocht van ruim 90 km hield ik het voor gezien in Wasserburg aan de Bodensee.
Mooie rustige camping, waar ik nog een Frans echtpaar heb ontmoet op een tandem, en een paar duitse meisjes uit Tubingen.
Eigenlijk veel te warm om te fietsen, ook erg veel gedronken.
Ergens bratwurst gegeten, ik weet het, slecht maar had er gewoon zin in.
Mooie tocht langs de rijn en ook door veel dorpjes gekomen.
Vrijdag nog steeds erg warm, van plan verder te gaan, maar door hitte besloten na 50 km in Obersiggingen te stoppen bij frau Pflug.
Daar op een feest gestrand van plaatselijke bevolking, maar na 1 liter bier toch maar wg gegaan, en zit nu lekker te eten in de plaatselijke biergarten.
Hopelijk morgen wat frisser, loop wat achter op scema.
Mijn was is in ieder gevalgedaan.
Stop nu, het eten wordt koud.

• 24 Juni 2016 - 20:42

Joop:

Hoi Piet,

Bedankt voor de leuke verhalen.
    Fijn dat je het naar je zin hebt, toch!.
    Ik ga zaterdag zeilen met mijn zwager, wat Feiko kon achteraf niet vrij nemen van zijn werk.
    Fijne avond nog en tot horens,