Planning voor morgen - Reisverslag uit Tübingen, Duitsland van Piet Laere - WaarBenJij.nu Planning voor morgen - Reisverslag uit Tübingen, Duitsland van Piet Laere - WaarBenJij.nu

Planning voor morgen

Door: Piet

Blijf op de hoogte en volg Piet

27 Juni 2013 | Duitsland, Tübingen

Net heerlijk gegeten, kalfslever, en de plannen voor de komende dagen gemaakt.
Morgen naar camping Schellbronn,iets zuid van Pforzheim.
Nadeel is dat de laatste 6 km 150m geklommen moet worden.
Bij slecht weer kan ik altijd hotelletje nemen op de route.
Loop redelijk op schema, met nog 2 reserve dagen.
Alleen jammer dat ik nu in hotel slaap, maar aan de troep te zien lijkt het erg op mijn tent.
Morgen meer.

• 28 Juni 2013 - 18:50

Elfriede:

Hoi fietser,

Wel jammer dat je veel last hebt van de regen. Ik hoop dat het wat beter gaat worden. Fijn dat je een hotel hebt kunnen nemen, is toch wel lekker he? Succes verder. Voor mij is de vakantie ook begonnen, nu de zon nog die daarbij hoort. Groetjes Elfriede

• 28 Juni 2013 - 22:28

Lia:

Hoi Piet,
    Vanaf zondag zou het hier beter weer moeten worden, dus dat geldt vast ook Duitsland!