De afgelopen dagen - Reisverslag uit Bad Ragaz, Zwitserland van Piet Laere - WaarBenJij.nu De afgelopen dagen - Reisverslag uit Bad Ragaz, Zwitserland van Piet Laere - WaarBenJij.nu

De afgelopen dagen

Door: Piet

Blijf op de hoogte en volg Piet

27 Juni 2013 | Zwitserland, Bad Ragaz

Dinsdag, 25 juni zit ik in Bad Ragaz, broodjes gehaald, en plannen vroeg te vertrekken.
Ziet er twijfelachtig uit, maar hier blijven tot het beter wordt is ook geen optie. Gebeurt waarschijnlijk deze zomer niet meer.
Dus natte tent ingepakt, na eerst de naaktslakken verwijderd te hebben.
Best mooie tocht door de Rijndelta, genoten tot Bregenz toe.
Daar werd ik overvallen door een stortbui, en na een poosje schuilen werd ik tot het bot koud, en besloot dus een hotel te nemen in Lindau.
Heerlijk gegeten daar.
De camping liep ook leeg, allemaal mensen die het niet meer zagen zitten.
Woensdag, 26juni, bewolkt maar droog.,
Op naar mijn favoriete camping in Obersiggingen.
Het weer werd steeds beter, en was alles weer vergeten.
Was van plan daar 2nachten te blijven.
Mijn was werd gedaan, en kwam in contact met een vrouw, alleen op pad met een camper.
Bleek een antroposofische tandarts te zijn met een burnout, op de vlucht voor zichzelf.
Op zich weer zo'n ontmoeting die je overkomt, en die het fietsen mede interessant maakt.
Die avond lekker ree gegeten .
Inmiddels had de vrouw van de camping, Gisela Pflug, mijn was gedaan.
Leuke camping, zie:www.birkenmuehle.de.
Donderdag 27 juni was mijn tent droog toen ik wakker werd, voor de eerste keer deze tocht, en besloot toch verder te trekken naar tuebingen via Sigmaringen.
De eerste 10km vals plat, dat sloopt je, maar verder mooie tocht.
Tijdens het fietsen werd het weer minder, en het laatste uur met mijn regenjack aan gefietst.
Was blij dat ik hotel besteld had in Bebenhausen, vlak voor ingang Naturpark Schoenbuch.
Zit daar nu met Wifi, ga zo een pilsje nemen, en hopen dat het morgen droog is.
Ben vandaag stel fietsers tegengekomen richting Rome.
Praatje gemaakt, het is leuk, maar verlang naar wat droger weer.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zwitserland, Bad Ragaz

Piet

Gepensioneerd vlieger die van uitdagingen houdt.

Actief sinds 15 Mei 2013
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 18958

Voorgaande reizen:

19 Juni 2017 - 07 Juli 2017

Ter Aar -Nittel 2017

19 Juni 2016 - 06 Juli 2016

Fietstocht 2016 Sankt Moritz- Ter Aar

23 Juni 2014 - 15 Juli 2014

St.Moritz-Ter Aar

20 Juni 2013 - 20 Juli 2013

Andermatt-Ter Aar

Landen bezocht: