Reis naar st .Moritz - Reisverslag uit Pontresina, Zwitserland van Piet Laere - WaarBenJij.nu Reis naar st .Moritz - Reisverslag uit Pontresina, Zwitserland van Piet Laere - WaarBenJij.nu

Reis naar st .Moritz

Door: Piet

Blijf op de hoogte en volg Piet

26 Juni 2014 | Zwitserland, Pontresina

Woensdagavond, om negen uur uit Utrecht vertrokken met de City night line.
Lekker coupe alleen, en wat geslapen.
Werd gewekt met ontbijt. Vanaf zurich naar Chur, en toen met een smalspoor treintje het laatste stuk.
Rond twee uur was ik op de camping.
In de lokale treinen is het behoorlijk slepen met een vol gepakte fiets.
Tent opgezet, en alles is weer als van ouds.
Hoop dat de regen nog even weg blijft, heb ik even geen zin in.
Morgen beslissen of ik nog een dag rust neem, of direkt aan de terugweg begin.
Zo even melden, en dan wat eten.
Alles is nog even wennen, ik kan mijn rommel nog niet helemaal kwijt in de tent.
De eerste kilometers met deSantos zitten er in ieder geval op.

  • 26 Juni 2014 - 15:58

    Sietse:

    Geniet ervan piet!
    Ik ben ook aan het pakken.

  • 26 Juni 2014 - 19:04

    Feiko:

    Nou Piet,

    Ik ga het volgen. Goede reis en ik hoop voor je "veel bergaf".

  • 26 Juni 2014 - 22:48

    Nienke:

    Ha Piet, leuk om van je te horen. Als je twijfelt, lekker dagje blijven! En hoe bevalt de mooie nieuwe fiets?

    Groetjes,
    Nienke

  • 27 Juni 2014 - 08:00

    Gerard Zantboer.:

    Hallo Piet,

    Leuk om je verslagen van je reis weer te lezen! Geniet ervan en ik hoop dat je niet al te veel problemen tegenkomt onderweg.
    Groeten uit [op dit moment] een regenachtig Nederland.
    Gerard.

  • 27 Juni 2014 - 20:34

    Gerrit Ouwehand:

    hoi Piet
    Jana en ik wensen je een mooie en boeiende reis.
    vandaag op de boot in de zon zonder wind op het voordek, 3 pakketjes zalm gegeten met twee personen.

  • 28 Juni 2014 - 09:35

    Lia:

    Hoi Piet,
    Heel veel plezier en geniet van je reis! Ik duim voor mooi weer. Dat heb je nu wel eens verdiend!
    Groetjes
    Lia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Piet

Gepensioneerd vlieger die van uitdagingen houdt.

Actief sinds 15 Mei 2013
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 19027

Voorgaande reizen:

19 Juni 2017 - 07 Juli 2017

Ter Aar -Nittel 2017

19 Juni 2016 - 06 Juli 2016

Fietstocht 2016 Sankt Moritz- Ter Aar

23 Juni 2014 - 15 Juli 2014

St.Moritz-Ter Aar

20 Juni 2013 - 20 Juli 2013

Andermatt-Ter Aar

Landen bezocht: