Verslag 23 en 24 juni - Reisverslag uit Doudeauville, Frankrijk van Piet Laere - WaarBenJij.nu Verslag 23 en 24 juni - Reisverslag uit Doudeauville, Frankrijk van Piet Laere - WaarBenJij.nu

Verslag 23 en 24 juni

Door: Piet

Blijf op de hoogte en volg Piet

24 Juni 2017 | Frankrijk, Doudeauville

In Diksmuiden veel herinneringen aan WO 1, in de avond wezen eten met een fietser die ik op de camping tegenkwam.
Ook langs het museum bij de ijzertoren gelopen, erg indrukwekkend.
De volgende morgen, vrijdag 23 juni, prachtig weer, vroeg opgestaan, alles opgeruimd en na vluchtig ontbijt gaan fietsen.
Niet zo ver, ongeveer 80 km. van Diksmuiden naar Watten.
Prachtige camping, metzwembad en goed restaurant.
Nog steeds veel wind, was even stampen.
Ook de heuvels. Beginnen te komen en mijn gemiddelde snelheid zakt.
In de nacht veel wind en ik heb er aan gedacht een rustdag te nemen.
Na kop koffie en een krentenbol toch maar gaan fietsen.
Tot overmaat van ramp begon het ook te motregenen, ging later in echte regen oven.
Ben weer ouderwets nat geworden, en koud.
Had geen zin meer mijn tent op te zetten enheb een huisje op de camping gehuurd.
Intussen zit ik in Montreuil sur Mer, ondanks het weer 60 km. gefietst.
Hoop dat het morgen beter weer is.

• 24 Juni 2017 - 15:01

Roeland:

Chapeau Piet!
    Verstandig dat je een huisje nam! Je moet niet ziek worden en het moet leuk blijven!
    Veel plezier nog met wat beter weer, groet
    Roeland

• 24 Juni 2017 - 16:09

Nienke:

Verstandig, een huisje. Geniet van je trip en haal eruit wat erinzit!
    Groeten en tot ziens in Nittel.