Reuver weer naar huis. - Reisverslag uit Ter Aar, Nederland van Piet Laere - WaarBenJij.nu Reuver weer naar huis. - Reisverslag uit Ter Aar, Nederland van Piet Laere - WaarBenJij.nu

Reuver weer naar huis.

Door: Piet

Blijf op de hoogte en volg Piet

03 Juli 2016 | Nederland, Ter Aar

Op zaterdag 2 juli met natte tent weer wakker geworden, in de nacht best wel last gehad van mijn lnker been, toch mijn sluipende hernia?
Lopen gaat moeilijk, fietsen gelukkig wel.
Het weer in Nederland ziet er de komende dagen ook erg wisselvallig uit.
Tent opgeruimd en spullen weer gepakt.
Onderweg nog kersenvla gegeten met koffie, je bent tenslotte in Limburg.
Toch alles bij elkaar nog ruim 30 km gefietst tot de volgende hoosbui kwam, en besloten de trein naar huis te nemen.
Het hoofddoel is bereikt, fietsen van St. Moritz naar Nederland.
Het was heerlijk, veel zon en onderweg bijna geen regen.
Volgend jaar weer iets zien te bedenken.
Inmiddels alles beetje opgeruimd, de rest ligt te drogen.
Nu mijn fiets nog afspoelen .