Inmiddels is het 3 juli - Reisverslag uit Remagen, Duitsland van Piet Laere - WaarBenJij.nu Inmiddels is het 3 juli - Reisverslag uit Remagen, Duitsland van Piet Laere - WaarBenJij.nu

Inmiddels is het 3 juli

Door: Piet

Blijf op de hoogte en volg Piet

04 Juli 2013 | Duitsland, Remagen

Inmiddels op camping Schellbronn geweest, de klim was het zeker waard.
Omdat er regen voorspeld werd, besloot ik daar twee dagen te blijven.
En geregend heeft het.
Op mijn vrije dag heerlijk naar de sauna geweest op de camping.
Kleine camping,maar het zag er echt fantastisch uit.
Uiteindelijk toch maar vertrokken richting Tuebingen.
Bijna gelukt, vlak voor het Tuebinger Wald moest ik toch hotel nemen.
Enige keus was een tamelijk chique hotel, heerlijk gegeten daar.
Werd in eerste instantie wat wantrouwig bekeken, totdat ik met mijn platinum credit card betaalde.toen gingen er deuren voor me open.
Uiteindelijk in St. leon, bij Hockenheim terecht gekomen, camping bij recreatieplas, beetje massaal.
Natte tenten heb ik niet meer zo gehad, laat ik het zo zeggen, ik heb afscheid genomen van de naaktslakken.
Van hier af ben ik naar Nierstein gefietst, geen redelijk alternatief voor een camping.
Dus heb ik daar in een wijnhuis geslapen.
De wijnen waren echt de moeite waard.
Dat alles incl. Ontbijt voor 40 euro.
Van hier naar st. Goar gefietst.
Camping in een dal.Dit uit ervaring, omdat langs de oever van de Rijn de treinen door je tent rijden.
Ook hier 2 dagen gebleven.
Goede keus, de vrije dag zeek het van de regen.
Wel nog naar st.Goar gelopen.
Maar goed dat ik met de fiets ben.
Heb daar leuke kitscherige koekoeksklok gezien en een bierpul voor 35 liter bier.
Vandaag dus naar Remagen gefietst, en sta eindelijk weer eens op een camping met WIFI.
Morgen door naar Juelich, als ik het haal, 85km,met nog een behoorlijke klim.
Oh,even opschuiven, er rijdt weer een trein door mijntent.
Kom ga mijn matrasje opblazen,tent is inmiddels van binnen droog.
Moest hem doornat in de zak doen vanochtend.
Zondag in principe met Joop op het station van Selhausen afgesproken.als ik weer WIFi heb meld ik me wel weer.

  • 04 Juli 2013 - 21:09

    Lia:

    Hoi Piet,

    Leuk om je verslagje te lezen. Je hebt nog niet veel geluk gehad met het weer. Heb je nog kunnen smsen met oma? Ze is er nog niet helemaaal weg mee, maar dat komt wel.
    Succes verder.

    Groetjes,
    Lia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Remagen

Piet

Gepensioneerd vlieger die van uitdagingen houdt.

Actief sinds 15 Mei 2013
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 18924

Voorgaande reizen:

19 Juni 2017 - 07 Juli 2017

Ter Aar -Nittel 2017

19 Juni 2016 - 06 Juli 2016

Fietstocht 2016 Sankt Moritz- Ter Aar

23 Juni 2014 - 15 Juli 2014

St.Moritz-Ter Aar

20 Juni 2013 - 20 Juli 2013

Andermatt-Ter Aar

Landen bezocht: