23 juni,Trun-Carerra - Reisverslag uit Trun, Zwitserland van Piet Laere - WaarBenJij.nu 23 juni,Trun-Carerra - Reisverslag uit Trun, Zwitserland van Piet Laere - WaarBenJij.nu

23 juni,Trun-Carerra

Door: Piet

Blijf op de hoogte en volg Piet

24 Juni 2013 | Zwitserland, Trun

Roeland kwam al om 10 uur op de camping om samen het stuk Trun-Carerra te fietsen. Het weer zou minder worden.
Mooie tocht, veel klimmen en dalen, wat niet meevalt met een vol beladen fiets.
Mooie camping, tent opgezet, en met Roeland mee naar flims.
Om een uur of vier begon het te regenen, en kon eventueel bij Roeland blijven slapen, maar ik gaf er de voorkeur aan naar de camping terug te gaan.
Die nacht is het ontzettend noodweer geweest, mijn tent is nog nooit zo nat geweest.
Was de enige kampeerder op de camping.
De volgende morgen droog, tent nat ingepakt, na eerst een stel naaktslakken verwijderd te hebben.
Tussen de buien door naar Bad Ragaz gefietst.
Mooie camping, en daar zeiknatte tent opgezet.
De tocht was erg mooi, vermoeiend door best wel lange stijle klimmen. 70 m klimmen over 800 m.
Net wurst salat gegeten met een pilsje erbij en zit nu droog in de tent naar de regen te luisteren.
Morgen zeg ik zwitserland vaarwel, en hoop dan in Lindau te zijn.
Met foto's, want foto's met regen kan je in Nederland ook maken.

  • 24 Juni 2013 - 16:43

    Sietse Bunk:

    Beste Piet,

    Ik heb het einderlijk droog, helaas wel op mijn rustdag. Ik blijf je volgen en hou je taai in die regen.
    Als je je reisverslag typt kan je onder invullen in welke plaats je zit op de landkaart. Hartstikke handig.

    Groeten

    Sietse

  • 24 Juni 2013 - 18:42

    Gerard Zantboer:

    Hallo Piet,

    Leuk om je verslagen te lezen! Het is bij jou net zulk lekker weer als hier in NL........, regen dus. Ik hoop dat het snel omslaat.
    We blijven je volgen!

    Groeten, Anneke en Gerard.

  • 24 Juni 2013 - 21:07

    Marian Verwoerd:

    Hoi Piet
    Na alle nattigheid zal Lindau morgen wel mooi zijn. Wij zijn er ook jaren geleden geweest.
    Mooie bloemen en volgens mij een tropisch eiland. Geniet ervan.


  • 24 Juni 2013 - 21:53

    Lia:

    Hoi Piet,

    Leuk om je reisverslagen te lezen! Hopen dat het weer wat beter wordt. Als ik jou was zou ik lekker een hotel nemen. Lekker warm en droog :)
    Mijn ouders zijn vandaag met de camper naar Zuid Duitsland vertrokken. Wie weet komen jullie elkaar nog tegen. Waar verwacht je morgen te zijn?

    Groetjes,
    Lia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zwitserland, Trun

Piet

Gepensioneerd vlieger die van uitdagingen houdt.

Actief sinds 15 Mei 2013
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 18877

Voorgaande reizen:

19 Juni 2017 - 07 Juli 2017

Ter Aar -Nittel 2017

19 Juni 2016 - 06 Juli 2016

Fietstocht 2016 Sankt Moritz- Ter Aar

23 Juni 2014 - 15 Juli 2014

St.Moritz-Ter Aar

20 Juni 2013 - 20 Juli 2013

Andermatt-Ter Aar

Landen bezocht: